Klachten

Bij olicous willen we graag dat alles geolied verloopt. Jij als klant staat centraal in alles wat we doen. Daarom mag je van ons altijd duidelijkheid, transparantie en een oplossingsgerichte instelling verwachten. Komen we er niet uit, dan werken wij met onderstaande klachtenprocedure.

 

  1. Je neemt contact op via mail (mark@olicious.nl)
  2. In jouw mail omschrijf je duidelijk en volledig de aard van de klacht, gebreken aan het product en andere belangrijke details
  3. Wij beantwoorden jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst. Hebben wij meer tijd nodig voor de beoordeling ervan, dan bevestigen wij de ontvangst van jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst en geven we je een indicatie over de termijn waarop je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Wij hebben in ieder geval 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Komen we er echt niet uit of ben je het niet eens met onze oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
  6. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Algemene Voorwaarden van toepassing

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.